Celler Masroig ofereix 3.000 euros al millor disseny per a l’etiqueta del Vi Novell
El Celler busca un disseny jove, fresc i informal, com el seu Vi Novell
El Celler Masroig organitza un concurs entre els joves creadors per trobar el millor disseny per a les etiquetes del Vi Novell d’enguany. L’autor del disseny guanyador tindrà la gratificació de veure la seva obra estampada en les etiquetes de totes les ampolles del Vi Novell del Celler Masroig 2023 i, a més, rebrà un premi de 3.000 euros.
L’objectiu del Celler Masroig, un dels referents de la DO Montsant, és aconseguir el màxim de participacions possibles per poder seleccionar «una proposta sorprenent i sense complexos», dues característiques que també distingeixen el Vi Novell del celler. Aquest tipus de vi és jove, fresc i informal i, segons els impulsors del concurs, «lliga a la perfecció amb les noves i trencadores tendències del disseny gràfic». La proposta també vol ajudar a impulsar els joves creadors, dissenyadors o estudiants que siguin capaços de donar un punt de vista diferent i guanyar el concurs.
Les etiquetes de les ampolles del Vi Novell del Celler Masroig, que canvien en cada collita, són un dels trets característics d’aquest producte que té tant d’èxit, juntament amb la festa que s’organitza cada any i que dona el tret de sortida de la nova temporada. Per al Celler Masroig, el Vi Novell no és només vi, sinó que representa la benvinguda a la nova collita i deixa enrere la verema, després de tants mesos de feina. És un homenatge a la cultura i la tradició.
L’espinjolament de la bota es du a terme des de fa generacions, i coincideix al calendari amb la celebració de Sant Martí, l’11 de novembre. El Vi Novell del Celler Masroig és tot un referent del vi català i un dels principals impulsors de la recuperació d’aquesta tradició des de fa més d’una dècada.
Fins al 20 d'agost
El termini del concurs és des d’ara fins al diumenge 20 d’agost i els interessats s’han d’inscriure a la pàgina web del Celler Masroig. El jurat, que estarà format per membres del Celler Masroig, així com per experts i professionals del disseny gràfic i la comunicació, farà pública la seva decisió abans del 8 de setembre a través dels canals de comunicació del celler. Es recomana evitar dissenys amb temàtiques que ja s’hagin utilitzat en passades edicions.