Wallapop es llança al mercat de cotxes de segona mà

L'aplicació de compravenda ja té un catàleg de 800.000 vehicles

L'apartat de motor estarà disponible per a particulars i professionals
Ara
09/01/2017
1 min

BarcelonaWallapop oficialitza la compravenda de vehicles a través de la seva aplicació. La plataforma ha llançat una nova categoria: un apartat de motor dedicat a la compravenda de cotxes de segona mà, tant entre particulars com per a professionals. Segons el director comercial de Wallapop, Bernat Reiner, la companyia vol "renovar el sector dels vehicles d'ocasió tal com ja va fer amb els béns de consum".

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

La plataforma ja té un catàleg amb més de 800.000 vehicles de segona mà i accessoris disponibles a tot Espanya, des de clàssics fins a models de luxe. De fet, també tenen previst llançar una col·lecció de productes dirigida només als vehicles de gamma més alta, com ara Mustang, Jaguars o clàssics com el Seat 600.

Per als professionals del sector l'aplicació ha dissenyat una plataforma 'online' que permetrà pujar tot el catàleg de vehicles disponibles de cop, d'una manera ràpida i amb un xat per a professionals, segons ha explicat la companyia en un comunicat.

Malalts de WallapopLa companyia assegura que aquest nou canal canviarà la manera com es compren i es venen actualment aquests productes, perquè les noves tecnologies faran que sigui més fàcil, ràpid, còmode i divertit. L'aplicació permetrà veure una fitxa tècnica del vehicle amb les dades bàsiques: quilometratge, marca, model i color.

Wallapop va néixer el 2013 com la primera aplicació per a mòbils espanyola que funciona com una plataforma de compravenda geolocalitzada, és a dir, que permet trobar els productes que s'han posat a la venda en un radi determinat, i actualment ja té més de 20 milions d'usuaris.

stats