Economia12/05/2016

Wallapop i Letgo es fusionen als EUA

Les plataformes de compravenda d'objectes de segona mà a través del mòbil seguiran competint per separat a la resta del món

Elena Freixa
i Elena Freixa

BarcelonaWallapop i Letgo segellen la seva fusió als EUA per aspirar a un dels grans referents de la compravenda de productes de segona mà al mercat nord-americà. Les dues empreses, amb seu a Barcelona, han decidit unir forces en una nova empresa de la qual Letgo tindrà majoria a l'accionariat.

Inscriu-te a la newsletter Primer set per al SabadellInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Segons han informat totes dues empreses, la fusió és estrictament als EUA, on l'aliança actuarà sota la marca Letgo, i no afecta la resta de països, on seguiran operant com a companyies independents (i competidores).

Cargando
No hay anuncios

L'aliança agafarà embranzida amb una injecció de 100 milions de dòlars de capital addicional que aportaran els accionistes de Wallapop i Letgo. Els recursos serviran per seguir amb l'expansió nord-americana que fins ara feien per separat.

Wallapop va néixer a Barcelona el 2013 de la mà de quatre emprenedors (Agustín Gómez, David Muñoz, Gerard Olivé i Miguel Vicente) i que va emergir de la incubadora Antai Builder. Compta amb 24 milions d'usuaris i un inventari de més de 52 milions de productes.

Cargando
No hay anuncios

El negoci d'aquestes plataformes està en expansió: 'Malalts de Wallapop'

Letgo és encara més jove, fundada el 2014 per Alec Oxenford i Jordi Castelló, i poc després va incorporar Enrique Linares com a conseller delegat fundador. L'apli ja té milions d'usuaris a l'Índia, el Brasil i a mercats internacionals.