Wallapop "lamenta el malestar" creat amb la campanya del Dia de la Mare
L'aplicació de vendes de segona mà ha rebut queixes multitudinàries per la "falta de tacte"
BarcelonaWallapop, la plataforma per excel·lència de compavenda d'articles de segona mà, ha estat polèmica aquest cap de setmana per la seva campanya de màrqueting per al Dia de la Mare. La companyia va enviar una notificació simulant una trucada de la mare, i un missatge que indicava "trucada perduda de la mare, que et vol recordar que venguis el que no fas servir".
Preguntada per l'ARA, la plataforma ha justificat la campanya dient que no va preveure totes les situacions dels usuaris i assegura que es prendran mesures per evitar que es repeteixi: "Lamentem profundament el malestar generat per la nostra recent comunicació a l'aplicació amb motiu del Dia de la Mare, que no tenia en compte totes les realitats de la nostra comunitat d'usuaris, i va recordar, de manera involuntària, situacions que van causar dolor i tristesa", diuen des de la companyia.
"Prenem nota del que ha passat i estem avaluant les accions més adequades per prevenir que es repeteixi més endavant", explica.
Polèmica a les xarxes
Després del desafortunat missatge, les xarxes socials es van omplir ràpidament de crítiques que al·legaven a la falta de tacte i la "poca empatia" per les persones que ha perdut la mare. Alhora, diversos usuaris en aquesta situació van criticar fortament la campanya: "La meva mare va morir fa 5 anys. Avui gairebé em fa un salt el cor quan m'ha arribat una notificació que diu 'Mama. Trucada perduda'", comentava una usuària a Twitter.
Una altra usuària apuntava: "Aquesta punyalada tan dolorosa a què respon, Wallapop? Què més voldria jo que m'estigués trucant la meva mare... Si aquest dia ja és prou dolorós per als qui les hem perdut, ens heu de trasbalsar més, encara!", deia en un tuit.
Amb tot, també hi ha hagut respostes en defensa de l'empresa, assegurant que "és normal que un dia assenyalat" es facin campanyes de màrqueting d'aquest estil. Sigui com sigui, l'empresa no ha fet públic encara cap comunicat.