Nomenaments
Cellnex nomena Xavier Pujol com a secretari general
1 min
El consell d'administració de Cellnex Telecom ha nomenat Xavier Pujol com a nou secretari general i secretari del consell i ha proposat el nomenament de Luis Mañas com a independent en la junta general d'accionistes que l'operador de torres de telecomunicacions celebrarà el 9 de maig a Madrid.
En un comunicat, Cellnex ha detallat que Pujol, que fins ara era secretari general d'Alantra Partners, reportarà al president del consell i al conseller delegat de la companyia, i que s'incorporarà al comitè de direcció el 26 de maig.
D'altra banda, Cellnex ha justificat la incorporació de Luis Mañas com a independent per reforçar la governança de la companyia amb perfils d'àmplia experiència industrial i financera.