EMPRESES

Service Point torna als beneficis durant el primer trimestre de 2011

L'empresa ha justificat la millora per l'augment de contractació, l'avanç de la filial financera CFI, les vendes per internet i la recent adquisició de Holmbergs a Suècia

Efe
09/05/2011
1 min

BarcelonaService Point ha obtingut uns beneficis de 64.000 euros durant el primer trimestre de l'any, tornant així als números blaus després de les pèrdues de 334.000 euros registrades en el mateix període de l'any passat.

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Segons ha informat avui l'empresa a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV), l'Ebtida es va situar en 4,7 milions, millorant un 8% els resultats del primer trimestre de 2010, mentre que les vendes van augmentar un 4,7% i van arribar a 54,7 milions d'euros.

L'empresa de serveis documentals ha justificat aquesta millora per l'augment de contractació, l'avanç de la filial financera CFI, les vendes del canal de vendes per internet i la recent adquisició de Holmbergs a Suècia, empresa també del sector documental. A més, la companyia també ha informat que en aquests tres mesos ha tancat acords de refinançament amb tots els bancs amb els quals té crèdits.

Les dades del primer trimestre han fet que l'empresa treballi amb previsions de superar, el 2011, els 230 milions en vendes i els 20 milions d'Ebtida.

stats