Tecnologia
Economia06/06/2022

Remoters.me aprofita el covid per exportar equips a distància

BarcelonaAmb la pandèmia, treballar braç a braç amb algú que mai has vist en persona ja no sona tan estrany. De fet, fins i tot hi ha empreses que ho han convertit en el seu model de negoci. Remoters.me va néixer el 2018, però la seva manera d'operar sembla pensada per al món postcovid. Aquesta companyia barcelonina es dedica a organitzar equips de treball en remot per a empreses espanyoles, principalment de comerç electrònic i compta amb una plataforma que aglutina 300 treballadors freelance repartits entre l'Estat i països llatinoamericans com l'Argentina, Veneçuela, Xile o Colòmbia. "Nosaltres fèiem això des del dia 1, però amb la pandèmia moltes empreses s'hi han animat", explica Paul Dedyn, conseller delegat de la start-up.

Inscriu-te a la newsletter Andic i l'entrevista que mai vam llegirInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

El directiu explica que l'any passat el van tancar amb una facturació d'1,1 milions d'euros que esperen duplicar aquest 2022 fins als 2 milions. A aquest objectiu hi sumen l'aspiració d'arribar als 400 professionals connectats a la seva xarxa d'equips en remot, que funcionen per projectes temporals. Per exemple, Remoters.me ofereix als e-commerce perfils d'empleats especialitzats en atenció al client, que atenen trucades o resolen les peticions dels clients a través de xats. D'altra banda, també treballen amb personal que es dedica a actualitzar constantment els catàlegs d'aquests portals de venda per internet, així com a traduir o crear continguts digitals. "Els nostres equips processen 45.000 tiquets [així s'anomenen al sector les gestions amb usuaris] al dia", assegura Dedyn.

Cargando
No hay anuncios

Projectes per a 'e-commerce'

Els equips de Remoters.me són com a mínim de vuit persones, però n'han tingut de fins a 45. Entre els seus clients hi ha la parafarmàcia online Promofarma, a qui van donar suport amb l'atenció al client per al mercat francès. La companyia també ha treballat per a l'e-commerce de roba esportiva TradeInn o la botiga de productes per a animals Miscota, i ha fet incursions en empreses del món físic com la cervesera Estrella Galicia.

Cargando
No hay anuncios

Fins ara l'empresa s'ha autofinançat i ha recorregut a la banca per seguir creixent, però no descarta recórrer al capital risc per continuar l'expansió. "Preferim ser una empresa camell [que pot sobreviure econòmicament en un mal moment] que un unicorn [les tecnològiques valorades en més de 1.000 milions de dòlars]", diu Dedyn.