Ascendeixen a 1.314 les reclamacions dels passatgers afectats per la fallida de Spanair
S'hi inclouen les que s'han presentat a Aena i Consum fins aquest diumenge i a la companyia fins aquest dissabte al migdia
BarcelonaEls passatgers de Spanair que han passat pel Prat aquest cap de setmana reclamen contra la companyia. De moment, s'han fet públiques xifres que s'enfilen fins a les 1.314 queixes. Els afectats han presentat 180 reclamacions contra Spanair a les oficines d'Aena a l'aeroport –112 al llarg de dissabte i 68 més aquest diumenge– i n'han interposat 534 més a l'Agència Catalana del Consum –423 dissabte i 111 diumenge–. En total, entre els dos organismes aquest cap de setmana n'han recollit 714. Per arribar a les 1.314, s'hi ha d'afegir les 600 que Spanair va rebre directament fins dissabte al migdia.
La companyia assegura que actualitzarà la xifra de reclamacions al llarg del dia. Les 714 reclamacions que han rebut Aena i Consum fins aquest diumenge al migdia es faran arribar a Spanair.