Economia29/01/2012

Ascendeixen a 1.314 les reclamacions dels passatgers afectats per la fallida de Spanair

S'hi inclouen les que s'han presentat a Aena i Consum fins aquest diumenge i a la companyia fins aquest dissabte al migdia

Acn
i Acn

BarcelonaEls passatgers de Spanair que han passat pel Prat aquest cap de setmana reclamen contra la companyia. De moment, s'han fet públiques xifres que s'enfilen fins a les 1.314 queixes. Els afectats han presentat 180 reclamacions contra Spanair a les oficines d'Aena a l'aeroport –112 al llarg de dissabte i 68 més aquest diumenge– i n'han interposat 534 més a l'Agència Catalana del Consum –423 dissabte i 111 diumenge–. En total, entre els dos organismes aquest cap de setmana n'han recollit 714. Per arribar a les 1.314, s'hi ha d'afegir les 600 que Spanair va rebre directament fins dissabte al migdia.

Inscriu-te a la newsletter Andic i l'entrevista que mai vam llegirInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

La companyia assegura que actualitzarà la xifra de reclamacions al llarg del dia. Les 714 reclamacions que han rebut Aena i Consum fins aquest diumenge al migdia es faran arribar a Spanair.