Privalia factura 320 milions el 2011, un 90% més que l'any anterior
El grup de moda 'online' atribueix la pujada de les vendes a la incorporació de la web 'Dress-for-less' el febrer de l'any passat
BarcelonaEl grup de moda 'online' Privalia va facturar 320 milions d'euros l'any 2011, un 90% més que l'any anterior. La companyia, que no ha fet públics els seus beneficis, atribueix aquesta gran pujada majoritàriament a la compra de l'empresa alemanya de venda per internet 'Dress-for-less' el febrer de l'any passat.
Privalia també ha destacat la diversificació cap a nous negocis –com la divisió de viatges del grup, Privalia Travel– i el creixement de les operacions en els mercats on és present (Espanya, Itàlia, Brasil i Mèxic) com a factors que han ajudat a l'augment de la facturació.
La companyia preveu que el 2012 serà un any de consolidació. Privalia, nascuda el 2006 a Barcelona, compta amb un equip de 1.043 persones i més de 10 milions de clients a tot el món.