ALIMENTACIÓ
Economia15/02/2014

Nou director general a la cervesera Moritz

F.m.c.
i F.m.c.

Barcelona.Santi Manzano és, des d’ahir, el nou director general de Moritz. La seva entrada a la cervesera catalana representa, en paraules del mateix directiu, “l’oportunitat d’ajudar a desenvolupar una marca única”. La trajectòria de Manzano s’ha centrat en el sector de les begudes de gran consum, sobretot en companyies que han construït la seva identitat a partir de la seva història com a marca. Anteriorment, ha ocupat el càrrec de director de vendes de Schweppes a Catalunya i de director de vendes d’hostaleria de Codorníu a Espanya. El nou director general és llicenciat en ciències econòmiques per la Universitat Autònoma de Barcelona. La seva formació també inclou estudis a la London School of Economics and Political Science i a l’IESE Business School.

Inscriu-te a la newsletter Andic i l'entrevista que mai vam llegirInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

L’anterior director general de la companyia, Albert Castellón, responsable del retorn de Moritz ara fa una dècada, seguirà comandant la línia estratègica de la marca i representant-la en tot tipus d’actes en què hi hagi la presència de la cervesera.

Cargando
No hay anuncios

Deu anys al mercat

Aquest juliol farà deu anys que Moritz va sortir al mercat. Des de llavors, l’empresa ha mostrat un creixement any rere any, tot i que competeix amb gegants com Damm, Mahou-San Miguel o Heineken. No obstant, la companyia assegura que ja és la segona marca a l’àrea metropolitana de Barcelona, on ven el 60% de la seva producció, per darrere de Damm. A la resta del territori català hi ven el 30% del que produeix, i el 10% restant s’exporta a 23 països. Moritz s’ha fet un nom associant-se a la marca Barcelona i a través de l’obertura de bars i restaurants com el Velódromo i la Fàbrica Moritz.

Cargando
No hay anuncios

L’empresa preveu facturar al voltant de 45 milions d’euros aquest 2014, un 15% més que l’any passat. Pel que fa als objectius de la companyia per als pròxims deu anys, Moritz espera tenir una quota de mercat del voltant del 20% a Catalunya el 2024, segons va explicar Albert Castellón en una entrevista recent a l’ARA. Actualment és del 10% a Barcelona, i “bastant per sota” a la resta del territori català.