Economia13/11/2014

Nostrum ultima la seva expansió amb una ampliació de capital

E.f.
i E.f.

La cadena de menjars preparats Nostrum prepara el terreny per créixer. Acaba de tancar una ampliació de capital de 6,4 milions d’euros i està a punt de començar a cotitzar a la borsa, concretament al mercat alternatiu borsari (MAB). L’empresa ha aconseguit captar un 28% més de recursos entre inversors dels que inicialment havia previst quan va anunciar una ampliació de capital de cinc milions.

Inscriu-te a la newsletter Andic i l'entrevista que mai vam llegirInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Després d’aquesta operació, Home Meal, que és la societat de capçalera propietària de la cadena d’establiments, afronta les setmanes vinents l’inici de la cotització al mercat. L’empresa va destacar ahir que l’ampliació de capital superior a les previsions demostra la confiança en el seu projecte d’expansió, que passa no només per Espanya sinó també pel mercat europeu.

Cargando
No hay anuncios

Nostrum aspira a guanyar penetració a Espanya, obrint establiments en territoris fins ara inexplorats. La seva xarxa de botigues es concentra ara al voltant de tres focus: Barcelona, Madrid i Bilbao, segons va explicar la companyia en un comunicat. El creixement a Europa és un altre dels eixos principals de l’estratègia de la companyia catalana, nascuda l’any 1998 a Sant Vicenç de Castellet, a través del model de franquícies. Actualment les botigues de Nostrum estan concentrades a Barcelona, Madrid i Bilbao.

La millora dels números de l’empresa ha sigut meteòrica els últims anys. Aquest 2014 confia a triplicar les vendes i tancar l’exercici amb una facturació de 20 milions d’euros. Fa només dos anys, els ingressos de Home Meal amb prou feines superaven els set milions.

Cargando
No hay anuncios

La xarxa de Nostrum compta amb 110 botigues, la gran majoria franquícies, on treballen 300 persones. L’empresa compta amb unes 200 persones com a treballadors directes i serveix cada dia uns 40.000 plats preparats. Gràcies a l’estratègia de les promocions i a la targeta Fan Club ha aconseguit fidelitzar més de mig milió de clients.