EMPRESES
Economia25/02/2011

Misako inicia l'expansió amb 25 botigues a Europa

L'empresa catalana ha fet una ampliació de capital de 2,7 milions i en prepara una segona per dur a terme la internacionalització

Efe
i Efe

BarcelonaL'empresa catalana Misako ha ampliat el capital per potenciar el seu creixement al mercat exterior mitjançant l'obertura de 25 botigues pròpies i franquícies durant aquest 2011 a Europa.

Inscriu-te a la newsletter Andic i l'entrevista que mai vam llegirInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Segons ha explicat el director d'expansió de la companyia, Alberto Carrascosa, la voluntat de la companyia és aconseguir en tres anys que el mercat internacional generi la meitat de la facturació de la cadena de bosses i complements de moda, mentre que en el passat exercici només en va representar un 10%.

Cargando
No hay anuncios

Carrasco es marca obrir anualment 25 botigues al mercat exterior, europeu principalment, a més d'estar treballant per posar en marxa durant el pròxim any dues botigues outlet, una d'elles a Portugal.

Per això, les famílies propietàries de Misako, García i Torres, han fet una ampliació de capital de 2,7 milions d'euros i esperen fer-ne una altra de quantitat similar en els pròxims mesos.

Cargando
No hay anuncios

La internacionalització de Misako anirà acompanyada, segons ha avançat a EFE el director d'expansió, d'un canvi d'imatge i ambientació de les botigues de la marca a l'estranger, un redisseny que s'iniciarà amb una nova botiga de 300 metres quadrats a Andorra.

Misako, que produeix les seves bosses i complements en fàbriques asiàtiques, compta amb 179 botigues, trenta d'elles fora d'Espanya, i va facturar 40 milions d'euros el 2010, un 8% més que en l'exercici anterior.

Cargando
No hay anuncios

Carrascosa reconeix que el mercat espanyol "ja està prou explotat" –només obriran deu noves botigues durant el 2011–, encara que en els últims temps ha apostat per diversificar el producte, ja que l'oferta tradicional de bosses ara només representa el 55% de la facturació.

L'empresa catalana, que ha volgut implantar la fórmula de cadena de botigues i de preus únics al camp dels complements de moda, ha ampliat la seva oferta a la bijuteria, bosses de viatge, maletes, mocadors i altres complements.

Cargando
No hay anuncios

Misako, empresa catalana que va obrir la seva primera botiga el 1998, s'ha especialitzat en les bosses, sempre ofertes en gammes de tres preus únics, i d'altres complements de moda.