La Confederació de Comerç relleva Miquel Àngel Fraile de la secretaria general

El representant de l'associació de comerciants aclareix que va presentar la dimissió dilluns i nega que hi hagi hagut irregularitats en la gestió de les finances de la confederació

MIGUEL ÁNGEL
 FRAILE
Júlia Manresa
01/06/2016
1 min

BarcelonaLa Confederació de Comerç de Catalunya (CCC) perd la seva cara visible des de fa més de 30 anys, quan es va constituir l'associació. Tal com ha avançat aquest dijous 'El Periódico' i com ha pogut confirmar l'ARA, Miquel Àngel Fraile va presentar dilluns la seva dimissió després que el comitè executiu de l'entitat, renovat ara fa un any, posés en dubte la seva gestió.

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Tot i això, Fraile ha negat a l'ARA que la seva decisió tingui res a veure amb la gestió de l'entitat, que "no ha estat només cosa meva, sinó de tota la junta". Segons explica 'El Periódico', l'actual junta de l'entitat va convocar una assemblea extraordinària dilluns per presentar els resultats d'una auditoria encarregada per l'actual presidenta, Rosa Maria Eritja. Es desconeix si l'auditoria va descobrir alguna cosa, però Fraile nega que hi hagués irregularitats.

Fraile ha explicat a aquest diari que de moment continua exercint el seu càrrec en funcions i ha negat cap mena d'irregularitat en la gestió. "Els comptes estan auditats com cada any; ja feia temps que la situació era complicada, però tots hem fet tots els possibles", explica. Pel que fa al seu relleu, Fraile avança que "és l'hora que algú més jove prengui les regnes de la confederació", però assegura que encara no hi ha opcions sobre la taula.

stats