Marcilla ven 65 milions de càpsules i arriba al 10% de quota del mercat de cafè a Espanya
La multinacional Sara Lee fa sis mesos que ven les càpsules compatibles amb la cafetera Nespresso i les distribueix en 10.000 establiments
BarcelonaLes càpsules de cafè Marcilla, compatibles amb la cafetera Nespresso, han registrat unes vendes de 65 milions d'unitats en el primer mig any al mercat, segons ha explicat aquest dimarts el president de la multinacional Sara Lee al sud d'Europa, Mauro Schnaidman.
Aquesta acceptació ha contribuït al fet que el gegant nord-americà hagi assolit el 10% de quota de mercat en el canal de distribució de cafè a Espanya, segons ha afegit el directiu. Això suposa haver arribat a l'objectiu previst per al segon any del llançament en només sis mesos.
Schnaidman, que és el màxim responsable de Marcilla a Espanya, ha dit que l'èxit de les càpsules ha obligat a ampliar la capacitat de producció de la fàbrica de França, i ha descartat que hi hagi plans de fer aquest producte a Catalunya, on Marcilla té una planta de cafè torrat i mòlt.
Les càpsules Marcilla l'Arome ja són a 10.000 establiments a Espanya i han arribat a un milió de consumidors. La gamma de productes, que fins ara era de sis càpsules diferents, s'ha ampliat amb quatre varietats més.
Malgrat que Marcilla té processos judicials oberts per demandes de Nestlé a França o Bèlgica, el directiu ha assegurat que no hi ha cap litigi a Espanya amb el fabricant de Nespresso i que la marca defensa la legalitat de la seva estratègia.