ALIMENTACIÓ
Economia29/11/2011

Marcilla ven 65 milions de càpsules i arriba al 10% de quota del mercat de cafè a Espanya

La multinacional Sara Lee fa sis mesos que ven les càpsules compatibles amb la cafetera Nespresso i les distribueix en 10.000 establiments

Elena Freixa
i Elena Freixa

BarcelonaLes càpsules de cafè Marcilla, compatibles amb la cafetera Nespresso, han registrat unes vendes de 65 milions d'unitats en el primer mig any al mercat, segons ha explicat aquest dimarts el president de la multinacional Sara Lee al sud d'Europa, Mauro Schnaidman.

Inscriu-te a la newsletter Andic i l'entrevista que mai vam llegirInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Aquesta acceptació ha contribuït al fet que el gegant nord-americà hagi assolit el 10% de quota de mercat en el canal de distribució de cafè a Espanya, segons ha afegit el directiu. Això suposa haver arribat a l'objectiu previst per al segon any del llançament en només sis mesos.

Cargando
No hay anuncios

Schnaidman, que és el màxim responsable de Marcilla a Espanya, ha dit que l'èxit de les càpsules ha obligat a ampliar la capacitat de producció de la fàbrica de França, i ha descartat que hi hagi plans de fer aquest producte a Catalunya, on Marcilla té una planta de cafè torrat i mòlt.

Les càpsules Marcilla l'Arome ja són a 10.000 establiments a Espanya i han arribat a un milió de consumidors. La gamma de productes, que fins ara era de sis càpsules diferents, s'ha ampliat amb quatre varietats més.

Cargando
No hay anuncios

Malgrat que Marcilla té processos judicials oberts per demandes de Nestlé a França o Bèlgica, el directiu ha assegurat que no hi ha cap litigi a Espanya amb el fabricant de Nespresso i que la marca defensa la legalitat de la seva estratègia.