TELECOMUNICACIONS
Economia26/01/2012

Un mes per a l'arribada del Mobile World Congress: les 3 claus per no perdre's res

El saló comptarà amb 1.400 expositors i es preveu que el nombre de visitants superi els 60.000 de l'any passat

Beatriz Arias
i Beatriz Arias

Barcelona p { margin-bottom: 0.21cm; } El conseller delegat de GSMA, John Hoffman, ha presentat aquest matí l'edició 2012 del Mobile World Congress, que transformarà Barcelona en la capital del mòbil del 27 de febrer a l'1 de març. Aquest any hi haurà 1.400 expositors, dels quals 52 seran catalans, tres vegades més que l'any passat. Durant l'anterior edició van visitar el Mobile World Congress 60.000 persones i s'espera que enguany es pugui superar aquesta xifra. Es calcula que l'impacte econòmic del congrés estarà al voltant dels 275 milions d'euros, una quantitat similar a la de l'edició passada. El saló serà, en paraules de John Hoffman, el must-attend per a la indústria mòbil. Aquestes són les tres claus per no perdre's res a l'edició 2012: Redifining Mobile.

Inscriu-te a la newsletter Rato i la nostra condemnaInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Mobile health, money, Mobile healthmoneytransport

Cargando
No hay anuncios

La indústria mòbil ha arribat a un grau d'integració a la nostra societat que poc a poc ha anat abandonant el sector tecnològic per introduir-se a molts d'altres, com la salut, les finances, el transport, etc. L'objectiu d'aquesta edició és, com el seu nom indica, redefinir la indústria per aconseguir que altres sectors guanyin eficiència amb l'aplicació de la tecnologia mòbil.

Aplicacions

Cargando
No hay anuncios

El subsector de les aplicacions per a smartphones és el que està creixent més ràpidament en els últims anys. Aquesta edició el saló tornarà a habilitar l'App Planet, una zona on se citaran més de 200 empreses amb les últimes tecnologies i uns 12.000 professionals del desenvolupament d'aplicacions.

Publicitat

Cargando
No hay anuncios

Per primera vegada el saló comptarà amb una zona dedicada a promoure l'ús de les tecnologies mòbils al camp del màrqueting. Està previst que al programa mPowered Brands hi participin empreses tant del sector de la publicitat, com Nielsen o McCann WorldGroup com professionals i gurus del màrqueting mòbil.