IAG emetrà fins a 1.000 milions en bons convertibles en accions

Qatar Airways, primer accionista del grup d’Iberia i Vueling
Europa Press
12/11/2015
1 min

BarcelonaIAG, el grup d'empreses que integra Iberia, British Airways, Vueling i Aer Lingus, emetrà bons sènior no garantits i convertibles en accions ordinàries de la companyia per un import no superior a 1.000 milions d'euros, segons ha anunciat aquest dijous l'aerolínia a la Comissió Nacional del Mercat de Valors (CNMV).

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Els fons obtinguts mitjançant aquesta operació es destinaran a finalitats corporatives generals, incloent-hi, "sense limitacions", l'amortització del préstec que la seva filial AERL Holding va subscriure per finançar la compra d'Aer Lingus.

L'emissió es realitzarà en dos trams, tots dos per un import nominal inicial d'aproximadament 500 milions d'euros. En el primer s'emetran bons amb venciment el 2020 i en el segon, bons amb venciment el 2022.

stats