Felip Puig anima els comerços a guanyar dimensió per no "acabar sent un país de franquícies"
El conseller d'Ocupació i Empresa adverteix dels riscos d'una "economia low cost" i recomana les marques Catalunya i Barcelona per fomentar el valor afegit de les empreses
BarcelonaEl conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig, ha animat aquest dimarts el sector comercial català a "pensaren gran i guanyar dimensió" i ha advertit els riscos d'apostar per l'economia low cost i "acabar sent un país de franquícies".
En el marc de la inauguració de la jornada anual de l'Escola de Comerç i Distribució (ESCODI), Puig ha recomanat "compartir estratègies que reforcin la marca que avui juga a favor: la marca de país i de ciutat -Catalunya, Barcelona". El conseller ha encoratjat els empresaris a defensar el model comercial "d'una manera tranquil·la i sense complexes" i a "estructurar els negocis amb elements de singularitat i identitat".
Des de la perspectiva del consum, el conseller també ha destacat la importància d’apostar per una economia de qualitat i d’alt valor afegit. “Si no som capaços d’apostar per una economia diversificada i tenir valor afegit de qualitat – ha afegit– no podrem tenir els serveis públics que som capaços de generar nosaltres mateixos amb el nostre esforç”.