Economia08/07/2012

Els empresaris es ressenten de la marca Espanya

Empresaris demanen al govern espanyol que actuï per neutralitzar la desconfiança exterior que afecta els seus negocis internacionals

Elena Freixa
i Elena Freixa

BarcelonaEls empresaris espanyols experimenten en els seus negocis a l'exterior l'efecte de l'erosió que pateix la imatge d'Espanya. Alguns ja han alçat la veu sobre els riscos i volen que el govern espanyol actuï:

  • Francisco Reynés, conseller delegat d'Abertis
  • Salvador Tous, cofundador de la firma de joieria Tous
  • Baldomero Falcones, president de la constructora FCC
  • Joan Tristany, director general d'Amec
Cargando
No hay anuncios

El professor de Màrqueting d'Eada, Martín Vivancos, convida a l'autocrítica sobre la situació de la marca Espanya al món en una entrevista: "Mentre venien a comprar, ningú es va preocupar de vendre la marca Espanya".

Podeu llegir-ho a l'Ara Premium.