Economia26/09/2017

Deloitte reconeix que va patir un ciberatac el març passat

L'empresa defensa al diari britànic 'The Guardian' que va afectar "molt pocs clients"

Ara
i Ara

BarcelonaLa multinacional de serveis d'auditoria Deloitte ha reconegut aquest dimarts que va patir un ciberatac el mes de març passat. Les declaracions de l'empresa arriben després que el diari britànic 'The Guardian' anunciés dilluns que la consultora havia estat el blanc d'aquesta acció. Deloitte ha assegurat que l'atac va afectar "molt pocs clients".

Inscriu-te a la newsletter Andic i l'entrevista que mai vam llegirInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

El mitjà anglès informa que l'auditora segueix investigant el cas i assegura que els 'hackers' van tenir accés als correus electrònics de 244.000 persones, a més de conèixer el seu nom d'usuari, les seves contrasenyes, direccions IP i altra informació confidencial. A més, l'atac es remunta a l'octubre, segons el mateix rotatiu. Malgrat les paraules de Deloitte, 'The Guardian' apunta que almenys hi va haver sis grans clients afectats, i qualifica de "vergonyosa" la situació.

Cargando
No hay anuncios

La firma, amb seu als Estats Units, ha confirmat que ja ha revisat els seus sistemes de seguretat i que ha notificat la situació als governs i reguladors corresponents. No obstant això, "no hi va haver cap pertorbació en els negocis dels clients ni la capacitat de Deloitte per servir-los", ha dit l'empresa.

Cargando
No hay anuncios

La consultora ha volgut calmar els ànims i ha anunciat que reforçarà el seu compromís perquè les seves defenses en matèria de seguretat "siguin les millors" i seguirà invertint per "protegir la informació confidencial".