Custo vendrà roba als supermercats 'low cost' Lidl
Serà una col·lecció càpsula denominada Growing by Custo
BarcelonaLa cadena de supermercats Lidl i Custo Dalmau han arribat a un acord per treure a la venda una col·lecció de moda femenina elaborada pel dissenyador barceloní a les 530 botigues que l'empresa alemanya té a Espanya.
En concret, segons avança aquest divendres el diari 'El Economista', Custo Dalmau dissenyarà per a Lidl una col·lecció de moda femenina denominada Growing by Custo, que pot servir com a prova pilot per a altres "accions posteriors".
Fonts de Lidl han confirmat a Efe l'acord amb Custo Dalmau per vendre aquesta col·lecció "càpsula", és a dir, una col·lecció exclusiva creada per un dissenyador famós per a una altra firma que no sigui la seva pròpia, en aquest cas, Lidl, la presentació de la qual tindrà lloc dijous que ve, 12 de juny, a Madrid.
Lidl, que aquest any complirà 20 anys al mercat espanyol, va facturar l'any passat 2.500 milions d'euros a Espanya, un 4% més que el 2012.
Custo Dalmau va llançar el 1996 la seva pròpia firma de moda, Custo of Barcelona, que amb el temps es va convertir en Custo Barcelona i, a dia d'avui, compta amb botigues als Estats Units, França, Itàlia, Suïssa, Puerto Rico, Colòmbia, Veneçuela o Aràbia Saudita, a més d'Espanya.