Economia06/06/2014

Custo vendrà roba als supermercats 'low cost' Lidl

Serà una col·lecció càpsula denominada Growing by Custo

Efe
i Efe

BarcelonaLa cadena de supermercats Lidl i Custo Dalmau han arribat a un acord per treure a la venda una col·lecció de moda femenina elaborada pel dissenyador barceloní a les 530 botigues que l'empresa alemanya té a Espanya.

Inscriu-te a la newsletter Andic i l'entrevista que mai vam llegirInformació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

En concret, segons avança aquest divendres el diari 'El Economista', Custo Dalmau dissenyarà per a Lidl una col·lecció de moda femenina denominada Growing by Custo, que pot servir com a prova pilot per a altres "accions posteriors".

Cargando
No hay anuncios

Fonts de Lidl han confirmat a Efe l'acord amb Custo Dalmau per vendre aquesta col·lecció "càpsula", és a dir, una col·lecció exclusiva creada per un dissenyador famós per a una altra firma que no sigui la seva pròpia, en aquest cas, Lidl, la presentació de la qual tindrà lloc dijous que ve, 12 de juny, a Madrid.

Lidl, que aquest any complirà 20 anys al mercat espanyol, va facturar l'any passat 2.500 milions d'euros a Espanya, un 4% més que el 2012.

Cargando
No hay anuncios

Custo Dalmau va llançar el 1996 la seva pròpia firma de moda, Custo of Barcelona, que amb el temps es va convertir en Custo Barcelona i, a dia d'avui, compta amb botigues als Estats Units, França, Itàlia, Suïssa, Puerto Rico, Colòmbia, Veneçuela o Aràbia Saudita, a més d'Espanya.