Competència autoritza la compra de Panrico per Bimbo

LA FORÇA DE LES MARQUES 
 Panrico ha superat una dura crisi financera i de negoci gràcies a la fortalesa de les seves marques, entre les quals destaquen Donuts, Bollycao, La Bella Easo i Donettes, que l’han convertit en el líder en brioixeria industrial a Espanya.
Europa Press
19/10/2015
1 min

MADRIDLa Comissió Nacional dels Mercats i de la Competència (CNMC) ha donat llum verda a la compra de Panrico per part de la companyia mexicana Bimbo. La multinacional mexicana pagarà 190 milions al fons Oaktree per l'adquisición.

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

L'operació inclou l'adquisició per part de Bimbo de marques emblemàtiques com Donuts, Donettes, Bollycao, La Bella Easo, Eidetesa i Qé!, però queden fora del negoci el pa envasat i els substituts del pa amb marca de fabricant.

El grup Bimbo, que executa l'operació a través de la seva filial espanyola Bakery Iberian Investments, reforça la presència a l'Estat i a Portugal. El 2014 Panrico va tenir vendes per 280 milions d'euros.

stats