Caprabo crea un segell distintiu dels productes de proximitat amb un únic intermediari

La cadena de supermercats ofereix, d'entrada, 50 productes que arriben directament des dels productors catalans o tenen només un intermediari

E.f.
05/09/2013
1 min

BarcelonaCaprabo aprofundeix en la venda de productes de proximitat catalans prescindint al màxim d'intermediaris i potenciant la venda directa per part dels mateixos productors. Ha creat un segell distintiu que garanteix que uns 50 productes arriben directament des dels productors o només amb un sol intermediari.

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

El segell 'Venda de proximitat, circuit curt' potencia l'objectiu de l'empresa d'avançar cada cop més en l'oferta d'aliments catalans, ha explicat aquest dijous el director general de l'empresa, Alberto Ojinaga.

Alguns dels productes que ja compten amb el distintiu són els iogurts i postres de La Fageda, les momes de Girona (Gironapomma), la carn de Plana de Vic, la fruita de pinyol de Cooperativa Soses i l'oli de Mestral, Maset Plana i Molí d'Oli, entre altres.

El conseller d'Agricultura, Josep Maria Pelegrí, ha destacat que es tracta d'uns productes que compleixen amb el decret fet pel Govern al juny justament per identificar i potenciar unes condicions més avantatjoses per als productors a l'hora de vendre els seus productes. També ha destacat els beneficis que suposa per als consumidors en termes de garanties i qualitat del que adquireixen.

El director de Caprabo ha destacat que l'aposta de la cadena (del grup Eroski) per la producció catalana ve de llarg. Ha dit que tenen uns 800 productes de Catalunya, un 10% més que fa un any, i que la voluntat és seguir ampliant l'oferta, que ara arriba de 120 productors diferents.

stats