Booking.com obrirà un centre d'atenció als clients a Barcelona i crearà 250 llocs de treball

El conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig, anuncia que el portal holandès de reserves hoteleres s'instal·larà al districte del 22@

Ara
16/02/2013
1 min

BarcelonaL'empresa holandesa de reserves d'allotjament per internet, Booking.com, obrirà a Barcelona un centre d'atenció al client que suposarà la creació de 250 nous llocs de treball, segons ha explicat aquest dissabte el conseller d'Empresa i Ocupació, Felip Puig.

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

La companyia ubicarà al 22@ un centre d'atenció 24 hores per donar servei als usuaris i confia a tenir-lo operatiu el proper mes d'abril. Booking.com té quatre instal·lacions d'aquest tipus a Europa (a Amsterdam, Berlín, Lille i Cambridge) i nou a tot el món.

A Barcelona, l'empresa ja compta amb unes oficines des del 2004 i una plantilla de 100 treballadors a tot Espanya. Amb el nou centre, la plantilla del grup arribarà, doncs, a les 350 persones a tot l'Estat.

El conseller Puig ha destacat que Booking.com ha rebut suport del departament a través de l'agència Invest in Catalonia. En una entrevista a 'Catalunya Ràdio', Puig ha destacat els bons resultats que dóna l'esforç de la Generalitat "per atraure inversions" que pal·liïn la pèrdua d'ocupació.

stats