BBVA unifica la marca i canvia el logotip
El grup desplegarà la nova identitat als edificis corporatius i la xarxa d'oficines
BarcelonaBBVA ha anunciat que unificarà la seva marca en tots els mercats en què opera prescindint així de les designacions locals Bancomer (Mèxic), Francès (Argentina), Compass (Estats Units) i Continental (Perú), mentre que la franquícia turca Garanti canviarà la seva marca a Garanti BBVA.
El grup ha fet aquest anunci aquest dimecres coincidint amb la presentació del seu nou logo. El 14 de març passat BBVA Banc Francès, la filial del grup a Argentina, ja va iniciar un procés de transició a la marca global BBVA. Llavors el grup no van revelar si la migració es produiria en la resta de filials locals, el que finalment s'ha confirmat aquest dimecres.
BBVA ha comunicat que realitzarà un desplegament progressiu de la seva nova identitat, que inclourà canvis en els seus edificis corporatius, la xarxa d'oficines i la resta de materials corporatius. "BBVA ha estat pioner en la seva aposta per la digitalització i en buscar solucions que ajudin els clients a prendre les millors decisions en les seves vides i en els seus negocis. El seu reflex en una marca comuna és el pas natural en aquests moments", ha explicat durant la presentació del nou logotip el president de BBVA, Carlos Torres Vila.