La capital de Catalunya llança Barcelona como nunca antes, la primera campanya promocional destinada al públic estatal i internacional des de l’inici de la pandèmia, una campanya que reivindica Barcelona com una de les millors destinacions urbanes del món i que té l’objectiu d’incitar a redescobrir la ciutat després del confinament, una Barcelona més viva, diversa i sostenible. Està adreçada especialment als visitants del mercat estatal i europeu –espanyols, francesos, italians i alemanys–, i s’estendrà des del mes de maig fins al mes de desembre.
Amb el reclam Barcelona com mai abans, la campanya vol reactivar l’economia del visitant i aprofitar el context actual per fer un reposicionament turístic i d’identitat. A través d'un vídeo trencador, inspirador i motivador, Dani Orviz, poeta i vídeoartista guanyador de la Copa del Món París 2020 de Poetry Slam, posa veu a una història sobre la recuperació i activació de la ciutat després del confinament. La campanya vol ressaltar la qualitat de vida de Barcelona i els seus valors, com la creativitat, la innovació, el disseny, la vida cultural i la sostenibilitat, que la converteixen en una destinació polifacètica i única al món.
Cargando
No hay anuncios
Barcelona com mai abans incideix en fer de la Gran Barcelona una destinació aspiracional i transformadora que ofereixi motius de pes perquè els visitants visquin la ciutat, se n'enamorin i la recomanin a la tornada. Les tradicions, la cultura, el comerç i l’esport, l’emprenedoria i la innovació són trets que identifiquen la ciutat i la projecten amb força. Així, la campanya entronca amb l’objectiu ODS de crear prosperitat i benestar a tots els residents mitjançant una organització de gestió i màrqueting d’alt rendiment i objectius.
Cargando
No hay anuncios
Barcelona, una destinació amb qualitat de vida, sostenible, creativa i emprenedora. Sempre ha estat una ciutat que ha atret un gran nombre de visitants nacionals i internacionals, seduïts pel clima, la ubicació privilegiada, l'exposició d'obres modernistes o la màgia que desprèn. Un dels objectius de Turisme de Barcelona és aprofitar l'oportunitat que ofereix el panorama actual per dur a terme una estratègia ambiciosa de reposicionament turístic i d'identitat. La seva missió és situar Barcelona com una de les millors destinacions urbanes del món per la seva qualitat de vida, sostenibilitat, creativitat i innovació, mantenint els valors que la caracteritzen.
Cargando
No hay anuncios
Descobrir el Ter en família, a Girona
L’Ajuntament de Girona, amb la col·laboració del Consorci del Ter, ha ideat un conjunt d’activitats d’observació i de descoberta de l’entorn amb l’objectiu de donar a conèixer la fauna i la flora que ofereix el Parc Fluvial del Ter. La realització de l’activitat suposa, al mateix temps, l’oportunitat de familiaritzar-se amb el recorregut que la ciutat té arranjat al llarg de la llera d’aquest riu i es pot fer tant a peu com en bicicleta.
Cargando
No hay anuncios
En total, es proposen deu activitats adreçades als infants i relacionades amb aquest paratge natural, on el pas del riu ha propiciat l’aparició d’una gran varietat de plantes i d’animals. La humitat permet que hi visquin diversos tipus d’arbres, com pollancres, salzes, verns o freixes de fulla petita. La vida animal també hi és rica, i s’hi troben des d’amfibis com granotes i gripaus fins a petits mamífers com conills i llúdrigues, passant per tota mena d’aus i algun rèptil. El document per seguir l’activitat es pot consultar i descarregar al web de turisme Girona en diversos idiomes, o anar-lo a buscar a l’Oficina de Turisme de Girona.
Aquesta proposta familiar s’emmarca dins el projecte Interreg POCTEFA TTFS (Turisme Transfronterer Fluvial i Sostenible), en què també participen els ajuntaments de Lleida i de Perpinyà i el Consorci del Ter per promocionar un turisme saludable de descoberta dels espais fluvials del Ter, Tet, Fluvià i Segre.
Cargando
No hay anuncios
'Lleida, tot el que estimes'
La campanya de promoció turística Lleida, tot el que estimes vol potenciar i promocionar el patrimoni, la cultura, la gastronomia i la natura de la ciutat de Lleida i les seves comarques. En relació al patrimoni l’objectiu és fer difusió dels principals monuments i museus de la ciutat, destacant sobretot el Turó de la Seu Vella i el Castell Templer de Gardeny, tenint en compte que la Seu Vella ha estat escollit monument favorit dels catalans. Durant l’estiu, els dos monuments organitzaran activitats i visites guiades.
Cargando
No hay anuncios
Pel que fa a la descoberta de la ciutat, els diumenges a les 12 el Lleida City Tour fa un recorregut pel centre històric, amb sortida des de l’oficina de turisme. A més, durant els mesos de juliol i agost es posarà en funcionament el bus turístic, que permetrà fer en un trajecte d’una hora un recorregut pel centre de la ciutat i també accedirà al Turó de Gardeny per visitar el Castell Templer. Els visitants que baixin en aquesta parada i visitin el monument tindran entrada gratuïta.
En relació a la gastronomia, la ciutat vol donar a conèixer el producte de proximitat i local a través dels menús gastronòmics Menú Caragolada i Menú Cuines de Lleida, els quals ofereixen diferents restaurants de la ciutat. Finalment, i en relació a la natura, la campanya turística de Lleida fa difusió de les rutes i activitats al voltant de l’entorn del riu Segre, de l’Horta de Lleida i d’espais naturals com el Parc de la Mitjana. En destaquen algunes iniciatives privades com la Granja Pifarré o les vinyes Raimat, amb el projecte Raimat Natura.
Cargando
No hay anuncios
Entre les accions per donar a conèixer la campanya s’ofereix el regal d’"experiències per la ciutat”, on els premiats són igers (usuaris intensius d'Instagram) locals que han guanyat aquest premi per haver compartit alguna foto de Lleida ciutat a la xarxa social Instagram, amb l’etiqueta #testimolleida. El regal consisteix en una visita guiada al Castell Templer de Gardeny, una visita guiada al centre històric i un menú gastronòmic.
'Check Barcelona', una apli per gestionar els fluxos de visitants
Turisme de Barcelona i l'Ajuntament de Barcelona, amb EureCat com a partner tecnològic, presenten una nova aplicació que pretén evitar la congestió dels diferents espais turístics oferint altres alternatives de visita. Check Barcelona és el nom de la nova aplicació, una guia de la ciutat i dels seus entorns metropolitans i provincials amb informació en temps real sobre ocupació i disponibilitat dels equipaments, espais públics, platges, disponibilitat de pàrquings i altres espais d’interès turístic. En un entorn covid-19, on la sensibilitat del visitant ha crescut en relació a les mesures de seguretat, Check Barcelona permet gestionar les visites en moments i espais de menys afluència, la qual cosa permet augmentar la seguretat i alhora millorar l’experiència del visitant.
L’objectiu de la nova aplicació, gratuïta, és dotar el visitant d’una eina que li permeti conèixer, en temps real, l’estat d’ocupació dels diferents espais i gestionar la reserva seguint els protocols de seguretat i aforaments establerts. D’aquesta manera, a l'optimitzar la visita augmenta el grau de satisfacció del visitant i millora la gestió dels espais i les atraccions turístiques amb una concentració elevada de visitants.
Es tracta de la primera aplicació a nivell europeu que integra diferents repositoris per gestionar els fluxos de visitants.