Inma Rubiales (Almendralejo, Extremadura, 2002) llegia llibres directament a Instagram fins que, als 12 anys, va descobrir l'enorme oferta de Wattpad. Primer només hi llegia, fins que "al veure que la gent s'atrevia a compartir les seves històries" va pensar: "Per què jo no?" Des del 2015 que també n'és autora: al seu perfil hi ha vuit llibres, cinc dels quals s'han publicat en paper a Oz, Wonderbooks i, al febrer, fitxada per Planeta, va publicar Hasta que nos quedemos sin estrellas, que té 1,8 milions de lectures a la plataforma i aquest mes ha arribat a Llatinoamèrica. La novel·la explica la topada fortuïta i l'enamorament entre un youtuber ric esclau de les xarxes i una noia pobra amb diversos drames familiars. "En les meves novel·les trenco els estereotips –defensa–. Ella pren la iniciativa i mantenen una relació sana. Sempre intento que els lectors s'hi sentin reflectits, parlo de coses que són a la meva vida i, per tant, a la seva. Temes com l'autoestima, les pors, la comunicació. Pots parlar d'actituds tòxiques, però sense romantitzar-ho, deixant clar que s'ha de canviar", diu aquesta filla d'una psicòloga. El llibre s'etiqueta com a spicy i hi ha les escenes de sexe que avui són habituals en la ficció adolescent: "Crec que abans hi havia un tabú i ara no", opina. Amb l'edat, assegura que ha evolucionat els seus arguments i pensa, més que en adolescents, en un públic young adult. També és el que llegeix ella, autores com Flor M. Salvador.
El seu gran boom a Wattpad, Mi conquista tiene una lista, té 6,6 milions de lectures. A Wattpad té 80.000 seguidors, que després es divideixen a Twitter i Instagram. Hi ha capítols de les seves històries que poden arribar a tenir 30.000 comentaris. "Tinc un grup de lectores fidel que llegeix tot el que escric i, quan penjo contingut nou, en pocs minuts tinc mil o dos mil comentaris. A les llibreries, també hi van el primer dia". Rubiales té 20 anys i, tot i que té clar que vol ser escriptora, estudia publicitat, de manera que actualitza les històries quan pot, a vegades "jugant amb l'expectativa". "La feina d'un artista, avui, és invertir la meitat del temps a crear i l'altra meitat, o més, a publicitar el contingut i interactuar a les xarxes. És molt divertit, i veure que responen ajuda a seguir i a ser constant".