'The Interview' guanya 12 milions d'euros amb la distribució digital
El film d'Evan Goldberg i Seth Rogen s'ha convertit en el negoci digital més rendible de la història de Sony Pictures
BarcelonaDesprés que plataformes legals de lloguer de pel·lícules per internet oferissin el visionat de 'The Interview', i que el 25 de desembre algunes sales de cinema independents obrissin les portes per projectar la pel·lícula, un error informàtic va fer que estigués disponible gratuïtament a la xarxa. No obstant això, Sony Pictures hi ha sortit guanyant: el film protagonitzat per Seth Rogen i James Franco és la publicació digital més rendible de la història de la productora, amb més de 12 milions d'euros de recaptació.
Segons la revista 'Indiewire', a aquests beneficis s'hi ha de sumar els prop d'1'5 milions d'euros que el film ha guanyat a taquilla física. En total, Sony ja ha recaptat gairebé 15 milions d'euros, una xifra, però, que està lluny de recuperar els més de 163 milions d'euros que Sony Pictures ha perdut pel recent ciberatac a la seva web. El nombre de descàrregues legals ha estat, fins aquest dilluns, de prop de 2 milions arreu del món, sobretot per les notícies que va generar la retirada de les cartelleres del film.