Cultura08/02/2016

La Super Bowl ofereix les estrenes cinematogràfiques més esperades del 2016

Les distribuïdores aprofiten els minuts de la mitja part per oferir els avançaments de les pel·lícules que prometen ser més taquilleres

Núria Tarragó
i Núria Tarragó

BarcelonaLa Super Bowl és l'esdeveniment esportiu més popular dels Estats Units, per això les grans empreses intenten tenir un espai dins els minuts de la mitja part, que són els més cars de la televisió, per anunciar els seus productes. L'any passat van seguir el partit 114 milions d'espectadors, i actualment, un espai publicitari de 30 segons costa uns 5 milions de dòlars. Però no només els anuncis protagonitzen la mitja part de la Super Bowl, sinó que les grans distribuïdores cinematogràfiques també aprofiten aquest esdeveniment per donar a conèixer les estrenes més esperades de l'any.

Una de les pel·lícules que promet ser de les més taquilleres el 2016 és la nova entrega de l'univers Marvel, 'Capitán América: Civil War', que enfronta dos bàndols de Venjadors, encapçalats pel Capità Amèrica i Iron Man, respectivament.

Cargando
No hay anuncios

La Super Bowl ha mostrat les primeres imatges del retorn de Matt Damon a la saga 'Bourne' amb la cinquena pel·lícula, que porta per títol 'Jason Bourne'.

Aquest 2016 també s'estrena 'X-men: Apocalipsis', protagonitzada per James McAvoy, Michael Fassbender i Jennifer Lawrence.

Cargando
No hay anuncios

La seqüela de l'exitosa pel·lícula 'Independence Day' arriba enguany coincidint amb el seu 20è aniversari. 'Independence Day: Contraataque' situa l'acció 20 anys després sota el lema "Sabíem que tornarien".

'Deadpool', que és la primera pel·lícula en solitari del personatge interpretat per Ryan Reynolds, també ha presentat el tràiler a la Super Bowl.

Cargando
No hay anuncios

'Batman vs. Superman' s'ha pogut veure a la mitja part gràcies a dos anuncis de la companyia Turkish Airlines, que ha projectat dues peces dedicades a cadascun dels protagonistes de la pel·lícula.

A banda dels tràilers cinematogràfics estrenats durant els minuts de la mitja part de la Super Bowl, el món del cinema també ha tingut presència en altres anuncis:

Cargando
No hay anuncios

La companyia T-Mobile s'ha servit de la figura del raper Drake.

La cervesa Budweiser ha mostrat un anunci amb l'actriu Helen Mirren:

Cargando
No hay anuncios

I els personatges Hulk i Ant-Man han protagonitzat l'anunci de Coca-Cola: