Cultura09/04/2014

El 'making-of' de l'espot del Tricentenari: "El que hem viscut, el que hem de viure"

Lluís Danés, Sílvia Bel i Miquel Calçada expliquen com s'ha rodat i què pretén el vídeo promocional dels actes pels 300 anys del 1714

Ara
i Ara

Barcelona"El que hem viscut és a la nostra memòria, el que hem de viure és a les nostres mans". És la idea que vol projectar l'espot dels actes del Tricentenari protagonitzat per Sílvia Bel. L'actriu ho explica en el 'making-of' de l'anunci, que s¡ha fet públic ara, uns dies després del llançament del vídeo promocional.

En el reportatge hi intervenen Miquel Calçada, comissari de la commemoració dels 300 anys dels fets de 1714, i Ignasi Genovès, director general d'Atenció Ciutadana i Difusió. També ho fan el director creatiu de l'espot, Francis Tarré, i el realitzador Lluís Danés.

Cargando
No hay anuncios

Danés explica que l'"emotivitat" que desprèn el vídeo pretén acabar "de fer-nos aquesta empenta", per dir "que estem a punt, que aquest poble és imparable, malgrat tot el que vingui".

El 'making of' està realitzat per Karavan Films i el firmen Francis Tarré, director creatiu de l'agència Vainilla, i Bet Pujol, directora de producció d'Ovideo.