Josep Font, nou director creatiu de Jesús del Pozo
El dissenyador, que va abandonar la seva pròpia marca el 2010, s'encarregarà dels dissenys de la firma després de la mort de Del Pozo, l'agost passat
MadridEl dissenyador Josep Font és el nou director creatiu de la firma Jesús del Pozo, segons ha informat avui a Efe una font pròxima a Font, que amb aquest contracte torna a la primera línia de la moda espanyola després de deixar el 2010 l'empresa Gabriela SL, propietària de la marca Josep Font.
Josep Font presentarà el seu nou treball per a Jesús del Pozo el pròxim setembre a la Mercedes-Benz Fashion Week de Madrid i, fins aquell moment, "vol estar concentrat en la col·lecció i no vol fer declaracions", han explicat fonts del seu entorn.
A partir d'ara, "Font agafa les regnes de la marca Jesús del Pozo i intentarà continuar amb el llegat del mestre, mort l'agost passat", ha afegit.
La trajectòria professional del Font és llarga. Ha desfilat en Gaudí (Barcelona) i a Cibeles (Madrid), a més de guanyar un concurs per a les aerolínies Air France i d'exposar les seves creacions al Museu de la Indumentària de París.
Per la qualitat dels seus dissenys i per la seva exquisida costura, el català Josep Font va ser convidat a presentar una col·lecció durant la Setmana de la Moda de Alta Costura de París i va repetir dues temporades més.
D'aquesta manera, el català va entrar al selecte club de modistes espanyols que van exhibir el seu talent a la ciutat del Sena, com anys abans van fer Balenciaga, Manuel Pertegaz o Paco Rabbane.
El febrer passat l'empresa Perfumes y Diseño va adquirir el cent per cent de les accions de la companyia de moda Jesús del Pozo, després d'arribar a un acord amb la família del desaparegut dissenyador.
Amb la compra es busca "posicionar la firma Jesús del Pozo com un marca de luxe global", basant-se "en el seu excepcional llegat", i en especial en els dissenys de dona, la línia d'accessoris femenins i els perfums, ha explicat en un comunicat l'administrador únic de Perfumes y Diseños, Pedro Trolez.
Durant el propers anys, la companyia, que compta amb una plantilla de tres-cents empleats, pretén llançar al mercat exterior tots els productes de la marca.