Còmic

Dos lluitadors de sumo faran exhibicions al Saló del Manga

Kôtarô Mieda (150 kg.) i Shinya Miyashita (170 kg.) donaran a conèixer aquesta disciplina tradicional en una edició que té l'esport com el seu eix temàtic

Lluitadors de Sumo al Japó
Ara
12/09/2013
1 min
Regala aquest article

BarcelonaEl Saló del Manga de Barcelona acollirà diverses exhibicions de sumo amb la participació de dos lluitadors i un instructor. Aquesta edició del Salón té un dels seus eixos temàtics en la presència de l'esport en el manga i servirà també per conèixer aquesta disciplina tradicional japonesa.

Els lluitadors de sumo que vindran des del Japó són Kôtarô Mieda i Shinya Miyashita, mentre que l'instructor és Kazuo Kurazono, antic campió en diverses competicions i membre permanent de la Federació Internacional de Sumo. Kôtarô Mieda (1986) té una brillant trajectòria com a lluitador federat. Fa 1,76 m d’alçada i pesa 150 kg. Per la seva banda, Shinya Miyashita (1988), també premiat en diversos campionats, fa 1,74 m i pesa 170 kg. Els dos lluitadors participaran també al Festival Nacional d'Esport de Japó, la major celebració esportiva del país que es celebra el segon dilluns d'octubre.

El XIX Saló del Manga de Barcelona se celebrarà del dijous 31 d'octubre al diumenge 3 de novembre de 2013 a les palaus 1 i 2 de Fira de Barcelona a Montjuïc.

stats