La Sala Apolo podria reobrir el cap de setmana que ve
Les obres que hi havia de fer la propietat estan acabades, i dilluns es presentarà a l'Ajuntament el requeriment per poder tornar a obrir
BarcelonaA la Sala Apolo ja s'han acabat les obres de reforçament de l'estructura que li requeria el districte de Sants-Montjuïc per motius de seguretat. La sala va tancar el 22 de novembre arran d'una revisió de tècnics, bombers i Guàrdia Urbana, que demanava al propietari que reforcés el soterrani de pràcticament tots els edificis del carrer Nou de la Rambla, tant la Sala Apolo, com el restaurant Apolo Dinner i les sales de joc. Per això van clausurar immediatament les sales, tot i que no hi havia risc imminent de col·lapse. Les obres es van poder dur a terme en només dos dies.
Aquest divendres, Alberto Guijarro ha confirmat a l'ARA que "la propietat ja ha presentat el requeriment a l'Ajuntament per poder obrir" i que dilluns entrarà al registre. Confien que la resposta serà ràpida, trigarà "pocs dies", diu Guijarro, tot i que encara no ho poden confirmar. Malgrat això, els concerts previstos per al cap de setmana que ve de moment es mantenen a la Sala Apolo i a La [2].