Cassà es posiciona turísticament reivindicant la importància de la música, el suro i les Gavarres

Sota el lema ‘Cassà destapa els sentits’, la nova imatge turística del municipi servirà per potenciar el seu patrimoni i els esdeveniments

Ara
i Ara

Cassà de la SelvaCan Trinxeria de Cassà de la Selva va acollir ahir la presentació de la imatge i l’eslògan de la nova marca turística del poble. Sota el lema ‘Cassà destapa els sentits’ es va posar en valor la multiplicitat d’opcions que el municipi ofereix als visitants, jugant amb el doble sentit de la idea del tap de suro per mostrar el caràcter de vila surera. La música, el suro i les Gavarres són els tres elements diferenciadors del municipi que la nova marca pretén transmetre, juntament amb totes les eines que s’han creat per promocionar Cassà.

A l’acte de presentació es va fer pública la web turística del municipi, una eina que servirà d’aparador per mostrar tot el que el poble té per oferir als visitants. També es va presentar el nou plànol turístic, que agrupa la informació d’interès del poble i inclou la ruta del suro a la vila de Cassà, un itinerari de descoberta del patrimoni urbà vinculat a la indústria surera del municipi que es presentarà el proper diumenge 29 de maig a les 10.30 h als jardins de Can Nadal en un acte amb l’historiador Quim Nadal. La imatge promocional ha estat creada per Font3studi, un estudi de disseny de Cassà de la Selva que va guanyar el concurs convocat entre quatre dissenyadors de la demarcació de Girona.

Cargando
No hay anuncios

L’alcalde de Cassà, Martí Vallès, va destacar que "la música, el suro i les Gavarres són els tres elements diferenciadors del poble i mantenen una estreta relació entre ells, ja que Cassà no seria terra de músics sense la indústria surera i els taps de suro fets a Cassà no tindrien el mateix sentit sense el massís natural de les Gavarres”. Vallès va explicar que molts dels músics que van venir a tocar a les cobles de Cassà aprenien l’ofici de taper, cosa que va beneficiar els dos àmbits.