Estal Packaging obre una nova línia de negoci en el sector de la cosmètica i la perfumeria
GironaEstal Packaging, especialitzada en la producció de solucions d'embalatge per al sector alimentari i begudes, amplia la seva línia de negoci i fa el salt al sector de la cosmètica i la perfumeria amb l'objectiu de seguir creixent a nivell nacional i internacional. Amb aquesta nova divisió, l'empresa llança al mercat un nou catàleg de productes amb un format de venda especial per a la cosmètica, que preveu vendre tant a Espanya com a França, Itàlia, els Emirats Àrabs, Alemanya i els Estats Units, començant per França.
Una de les noves línies de producte que incorporen dins el nou catàleg de perfumeria és Doble Alto Perfumery. “Després de treballar amb aquesta nova morfologia durant alguns mesos, hem aconseguit aplicar aquesta tècnica no solament en les ampolles per a begudes, sinó també al món de l'embalatge per a perfumeria i cosmètica”, diu Gerard Albertí, director General d'Estal Packaging.
Aquest tipus d'envàs anomenat Doble Alto es produeix gràcies a una tècnica vidriera innovadora. Es caracteritza per tenir una zona inferior composta per dues parts: un fons de vidre –de gruix uniforme i paral·lel a la superfície de suport– i una paret perimetral que augmenta l'altura. Aquesta doble altura –que actua a manera de peanya– incrementa la singularitat, la presència i la qualitat percebuda del producte.
En l'actualitat, Estal Packaging, que va tancar el 2014 amb una facturació de 20 M€, preveu tancar aquest 2015 una facturació superior als 22 M€. L'empresa compta amb una plantilla de 30 persones i seu a Espanya, els Estats Units, França, la Xina i Portugal, a més d'una valuosa presència comercial en altres països.