Twitter es dispara amb Madonna i la final de la Super Bowl

La final del partit va ser el moment més piulat, seguit de prop per l'actuació de la reina del pop, acompanyada dels artistes Nicki Minaj, M.I.A, LMFAO i Cee Loo Green

Ara
i Ara

BarcelonaLa xarxa social Twitter ha batut el rècord de piulades al final del partit de la Super Bowl d'ahir diumenge amb 12,233 piulades per segon, segons ha anunciat a través del seu compte oficial. El segon instant amb més tuits de la nit se'l va emportar Madonna, durant la seva actuació a la mitja part de la final esportiva, amb 10,245 piulades per segon.

En el gran espectacle que cada any ofereix la Super Bowl aquest cop la convidada a entretenir durant la mitja part era Madonna. Al concert, de només 12 minuts, l'ambició rossa es va vestir de romana per interpretar èxits com 'Vogue', 'Music' (remesclada amb 'Party Rock Anthem' dels LMFAO, amb qui compartia escenari). Davant d'aquesta multitudinària audiència no hi podia faltar també el seu nou senzill 'Give me all your 'luvin'', interpretat amb Nicki Minaj i M.I.A. Allí, va finalitzar aquest curt però intens el repertori amb 'Like a prayer' al costat de Cee Loo Green i d'una coral de gospel.