Google estrena una eina per veure l'interior de restaurants i botigues

La companyia posa en marxa la versió en proves de Google Business Photos, que permetrà als usuaris veure l'interior dels recintes comercials a través de Google Maps

Fotograma del vídeo promocional de Google Business Photos
Redacció
06/05/2011
1 min

BarcelonaGoogle va anunciar ahir el llançament d'una nova eina que oferirà la possibilitat de veure fotografies de l'interior d'un recinte comercial a través de Google Street View i Google Place, per tal que els usuaris puguin tenir una panoràmica del local mitjançant la plataforma Google Maps.

Segons informa The Huffington Post, els propietaris de negocis que estiguin interessats a participar en el projecte podran sol·licitar la visita d'un fotògraf expert de Google, que es desplaçarà fins el recinte comercial i en farà una fotografia de 360 graus.

En una fase inicial, el servei estarà disponible a partir de la la propera setmana en algunes ciutats dels Estats Units, Japó, Austràlia i Nova Zelanda. La llista de països s'anirà ampliant en els propers mesos.

Marisa Mayer, vicepresidenta de Localització i Mapes de Google, va presentar la nova eina en el marc de la conferència Social-Loco de San Francisco (Califòrnia), en què també va destacar la importància del servei Google Places, una aplicació que ja compta amb 50 milions de pàgines de negocis i presenta més de 5 milions d'opinions d'usuaris.

La companyia ha assegurat que Google Business Photos només inclourà les imatges dels negocis que ho sol·licitin i que, igual que fan amb Google Street View, es pixelaran les cares de les persones que apareixen a les imatges.

stats