Coca-Cola crea una pàgina per desmentir rumors
La companyia ha habilitat l'espai 'Coca-Cola Rumors & Facts' dins la pàgina oficial de l'empresa per posar fi als rumors sobre la marca que circulen per internet
BarcelonaEn un context comunicatiu en què el control de la informació que corre per la xarxa es fa cada cop més difícil, Coca-Cola, una de les marques amb més projecció internacional, ha decidit posar fre a l'allau d'informació falsa que circula per internet respecte a la seva marca. Per fer-ho, ha afegit l'espai Coca-Cola Rumors & Facts dins la seva pàgina oficial. La pàgina classifica els rumors en tres categories: Orient Mitjà, Productes i envasat i E-mails i estafes.
La primera categoria, que anomenen Middle East, pretén desmentir tota una sèrie de rumors que vinculen, d'alguna manera, la marca amb els conflictes de l'Orient Mitjà. Segons Coca-Cola, alguns d'aquests rumors fa molts anys que circulen per la xarxa però han ressorgit darrerament a causa de les revoltes que s'estan succeint al món àrab, com ara que Coca-Cola és una marca jueva.