Rumors a la xarxa

Coca-Cola crea una pàgina per desmentir rumors

La companyia ha habilitat l'espai 'Coca-Cola Rumors & Facts' dins la pàgina oficial de l'empresa per posar fi als rumors sobre la marca que circulen per internet

Pàgina de Coca-Cola per desmentir rumors
Redacció
08/04/2011
1 min

BarcelonaEn un context comunicatiu en què el control de la informació que corre per la xarxa es fa cada cop més difícil, Coca-Cola, una de les marques amb més projecció internacional, ha decidit posar fre a l'allau d'informació falsa que circula per internet respecte a la seva marca. Per fer-ho, ha afegit l'espai Coca-Cola Rumors & Facts dins la seva pàgina oficial. La pàgina classifica els rumors en tres categories: Orient Mitjà, Productes i envasat i E-mails i estafes.

La primera categoria, que anomenen Middle East, pretén desmentir tota una sèrie de rumors que vinculen, d'alguna manera, la marca amb els conflictes de l'Orient Mitjà. Segons Coca-Cola, alguns d'aquests rumors fa molts anys que circulen per la xarxa però han ressorgit darrerament a causa de les revoltes que s'estan succeint al món àrab, com ara que Coca-Cola és una marca jueva.

stats