BlackBerry vol compensar els seus usuaris regalant-los aplicacions

Després de l'avaria global de la setmana passada, BlackBerry regalarà fins a 100 dòlars en aplicacions i un mes d'assistència tècnica gratuïta als seus usuaris perjudicats

Ara
17/10/2011
1 min

BarcelonaResearch in Motion (RIM), companyia que fabrica BlackBerry, ha anunciat que a partir del dimecres regalarà als seus usuaris aplicacions de tipus premium per valor de 72 euros com a màxim per usuari. L'empresa vol, així, compensar l'avaria global que va viure la setmana passada. A més a més, també ha confirmat que els clients que utilitzen els seus dispositius tindran un mes gratis en els serveis d'assistència tècnica. Després que els usuaris hagin començat a reclamar pels problemes ocasionats, la companyia ha demanat disculpes i ha començat la seva estratègia per restituir els seus clients afectats.

La setmana passada les BlackBerry d'Europa, Àfrica, Orient Mitjà i altres zones de tot el món van sofrir una avaria en el servei de messenger, navegació i correus electrònics, que de forma intermitent es va anar restituint i va tornar a caure fins a quatre cops en alguns llocs. Tot i això, la llei espanyola permet als usuaris reclamar a les seves operadores per aquesta avaria i la posterior fallada del servei.

La companyia qualifica aquesta estratègia com "una expressió d'agraïment per la paciència dels usuaris durant les últimes interrupcions en el seu servei". Concretament, RIM ofereix als seus usuaris que puguin accedir al catàleg complet de les aplicacions gratuïtes a través de BlackBerry App World. Per la gran quantitat d'aplicacions posades al seu abast, l'empresa ha assegurat que aquesta oferta estarà vigent fins al 31 de desembre d'enguany.

stats