La Xarxa amplia la seva aposta pel fet casteller
La Xarxa de Comunicació Local i els Castellers de Vilafranca han arribat a un acord de col·laboració amb l'objectiu de fomentar el fet casteller
BarcelonaLa Xarxa de Comunicació Local ha estat un referent en l'aposta audiovisual pel fet casteller retransmetent les principals diades castelleres a diferents televisions locals d'arreu del territori, fins al punt d'arribar a un acord amb Televisió de Catalunya enguany per retransmetre conjuntament sis de les diades més importants de la temporada castellera.
Ara, La Xarxa torna a apostar per una de les manifestacions de cultura popular més rellevants de Catalunya i ha signat un conveni de col·laboració amb els Castellers de Vilafranca per patrocinar la seva colla a canvi que aquesta incorpori la imatge de La Xarxa en una nova camisa d'assaig, al seu local, a la seva web i a tot el material de comunicació que editi la colla, a més que celebri una actuació castellera per a La Xarxa i que en cedeixi els drets televisius.
La nova camisa d'assaig dels Castellers de Vilafranca, que es va presentar oficialment aquest dimecres al vespre al local dels Castellers de Vilafranca en una roda de premsa conjunta amb La Xarxa, serà de color blau i inclourà l'escut de la colla al pit i la imatge del mitjà audiovisual a l'esquena, i esdevindrà així la primera camisa d'assaig "oficial" d'una colla.
El patrocini de la cultura popular catalana, i amb ella del fet casteller, ha estat una de les línies estratègiques de La Xarxa en els darrers anys, que ara vol estendre no només a la colla vilafranquina sinó a les colles castelleres més importants i amb més projecció pública del país.