La línia 9 estalvia fins en el mínim detall

Les obres interiors de les estacions posen pintura en lloc de plaques metàl·liques, eliminen trams d'escales mecàniques i tanquen accessos per concentrar la inversió

UNA PARET DE TOTXOS A L'ACCÉS DE L'ESTACIÓ FOC CISELL, AL PASSEIG DE LA ZONA FRANCA
 Els operaris han marxat d'aquesta parada de la L9 prevista en el tram ajornat per la Generalitat a la Zona Franca  Per concentrar la inversió en les estacions que arribaran el 2014 a l'aeroport del Prat. A l'interior de les estacions 
 Que sí que estan en marxa els canvis a favor de l'estalvi també són significatius.
Albert Balanzà
02/04/2012
1 min

BarcelonaEl Govern va anunciar ara fa deu dies l'acord estratègic amb les constructores FCC i ACS, principals responsables del desplegament de la línia 9 de metro, per concentrar tota la inversió disponible i fer arribar en el termini màxim de dos anys la línia des de Zona Universitària a l'Aeroport del Prat. Les ordres de concentració de la inversió, però, han anat molt més enllà i han baixat als nivells més pràctics dels treballs que estan fent els operaris: per exemple, a Amadeu Torner s'han pintat parets on hi anava recobriment metàl·lic i a Gornal s'ha eliminat un dels quatre blocs d'escales a cadascuna de les cinc plantes.

Podeu trobar la informació completa a l'ARA PREMIUM.

stats