Els experts en infraestructures refreden l'alegria pel Corredor Mediterrani

L'economista Germà Bel considera en una entrevista a l'ARA que "quan tot és prioritari, res no és prioritari". El catedràtic Mateu Turró va més enllà i diu que "l'anunci de la Comissió Europea és un paper mullat"

A.g.m.
20/10/2011
1 min

Germà Bel i Mateu Turró, dos experts en infraestructures, refreden l'alegria pel Corredor Mediterrani en dues entrevistes al diari ARA d'aquest dijous. Bel, catedràtic d'economia de la UB, assegura tenir "una sensació ambivalent" i, tot i celebrar l'avenç, lamenta que "s'ha fet un cafè per a tots amb el problema que el cafè no ha augmentat". Per l'autor del llibre Espanya, capital París, el fet que el mapa hagi acabant incloent tants corredors perjudica el mediterrani: "Quan tot és prioritari, res no és prioritari".

Mateu Turró, catedràtic de transports de la UPC, va més enllà i assegura que "l'anunci de la Comissió Europea és un paper mullat" que "no resol res". Turró reclama que "aquest ministre de Foment i sobretot el següent diguin que el primer que faran són les inversions que calen al Corredor Mediterrani". I és que, segons el catedràtic de transports de la UPC, estar en el mapa de la Comissió no garanteix que el govern espanyol acabi fent les inversions compromeses: "La Comissió Europea no pot imposar res als estats membres".

Podeu llegir la informació completa a l'ARA PREMIUM.

stats