INCIDÈNCIES RENFE

"M'hauré de quedar una hora més a l'oficina per recuperar el temps que he perdut"

Els afectats pel robatori de cable que ha provocat retards de fins a una hora a les línies R2, R8 i R11 es mostren molestos amb Renfe

Afectats pels retards de rodalies esperant a l'estació
Elisabet González
15/12/2015
1 min

BarcelonaEl robatori de cable de comunicacions registrat aquest dimarts a la matinada a Mollet del Vallès (Vallès Oriental) ja afecta 20.000 viatgers. Com cada vegada que hi ha retards a Renfe els usuaris volen saber si poden rebre una compensació econòmica pels retards.

Albert Ramos és un dels passatgers que s'ha vist afectat pels retards. Havia d'agafar un tren que sortia de l'estació de Sants cap a Saragossa a les 8:00; es tractava d'un viatge d'empresa. Per anar fins a Sants ha agafat un tren de rodalies, però degut al robatori, Ramos ha arribat allà dues hores tard i ha perdut el tren que anava cap a Saragossa. Ha decidit reclamar i li han canviat el bitllet per un altre que passa més tard. A Saragossa ha d'agafar un vol, però explica que, "per sort", malgrat el retard creu que hi serà a temps.

Però no tothom ha tingut tanta "sort". Alguns usuaris es queixen de que els retards els repercutiran a la feina. És el cas de Sara Fernández, ella havia de ser a Sants a les 9:30h, però hi ha acabat arribant a les 10:15h. "Ara m'hauré de quedar una hora més a l'oficina per recuperar el temps que he perdut", explica.

Altres usuaris, es mostren molt molestos perquè no és el primer cop que pateixen problemes similars i Renfe no els ha compensat.

Mentres, Renfe contesta els dubtes dels usuaris al seu compte de Twitter

stats