Un grup d'empresaris catalans impulsa la campanya 'Fem Pinya' contra el procés sobiranista
Mariano Ganduxer, Joaquim Molins López-Rodó, Joan López Alegre i Josep Maria Galilea encapçalen un col·leciu que "apel·la al seny i la reflexió davant l'onada independentista"
BarcelonaUn grup d'empresaris catalans ha impulsat la campanya 'Fem Pinya' per apel·lar "al seny i a la reflexió davant l'onada independentista". El col·lectiu, de l'Associació Moviment per Catalunya i Espanya, està encapçalat per l'empresari Mariano Ganduxer, president del Grup Bonanova; Joaquim Molins López-Rodó, professor de Ciència Política a la UAB; l'exdiputat del PP Joan López Alegre, i Josep Maria Galilea. Asseguren que no estan vinculats a cap partit i que no demanaran el vot per a ningú el 25-N. Ara per ara s'han anunciat en alguns mitjans, i en diverses tanques publicitàries han enganxat cartells en què es veu un agent dels Mossos i un de la Guàrdia Civil a banda i banda d'una hipotètica frontera.
Ara fan una crida als ciutadans per "participar al finançament de la campanya a través d'aportacions econòmiques". Els diners, asseguren, "s'utilitzaran per promoure una reflexió serena".
De moment han engegat una primera campanya amb el títol "De veritat que vols això? Pensa-t'ho", en català i castellà, per anunciar-se a mitjans i enganxar cartells a diverses tanques publicitàries. N'han col·locat a Mollet, Terrassa, Sant Boi, Badalona, Santa Coloma de Gramenet i a l'entrada a Barcelona per la C-58, entre d'altres "punts estratègics" de Barcelona i l'àrea metropolitana, expliquen.