Mediapro obre la subhasta de la Lliga de futbol
D'aquí 15 dies se sabrà com queda finalment el campionat, televisivament parlant
BarcelonaQuinze dies tenen a partir d'aquest divendres les televisions que vulguin optar a retransmetre la Lliga de futbol. Mediapro, que en té els drets, ha obert el procés de venda a les cadenes perquè facin les seves ofertes per a diferents paquets, entre els quals hi ha l'emissió d'un partit en obert de primera divisió. "Mediapro atendrà criteris econòmics, de cobertura i d'exclusivitat de l'oferta per valorar les propostes presentades", assegura la companyia.
El comunicat no aclareix si els partits seran dissabte o dilluns, tot i que l'opció dels dilluns és la que el sector veu més probable. De fet, Mediapro no ha posat condicionants i s'espera a sentir les ofertes de les diferents cadenes, que són les que han de dir què volen i quants diners estan disposats a pagar per tenir-ho. Si finalment prospera l'opció dels partits en dilluns, aleshores hi haurà previsiblement pocs matxs del Barça que caiguin en aquest dia. TV3 té coll avall renunciar a la Lliga i, de fet, no ho té previst als pressupostos. En canvi, la cadena sí que vol estudiar la compra dels resums, que també posa a la venda Mediapro.