Els turistes que viatgen en 'low cost' gasten a la destinació el mateix que els que escullen companyies tradicionals

Un estudi de la UdG determina que és positiu apostar per les companyies de baix cost perquè els usuaris gasten pràcticament igual

La tesi de la investigadora de la UdG diu que no hi ha diferències entre el que gasten els turistes que arriben en 'low cost' i els que escullen companyies tradicionals / ACN
Acn
29/05/2014
1 min

GironaLa investigadora de la UdG Berta Ferrer Rosell ha analitzat el comportament dels turistes que viatgen en avió amb l'objectiu de comparar els que han escollit companyies 'low cost' o companyies tradicionals. Un dels resultats més rellevants de la recerca és que existeixen poques diferències en la despesa que fan en el lloc de destinació, independentment del tipus de companyia amb què hagin viatjat. Per això, Ferrer assenyala que els gestors de destinacions -que tenen per objectiu allargar les estades dels turistes per tal d'incrementar la seva despesa- han d'apostar de la mateixa manera per les companyies de baix cost perquè els seus usuaris gasten pràcticament el mateix.

stats