Periodisme
Mèdia 18/10/2017

El Grup Barnils obre campanya per finançar un nou Anuari de Silencis Mediàtics

Els promotors aspiren a recaptar 6.000 euros en 40 dies

Ara
1 min
El Grup Barnils obre campanya per finançar un nou Anuari de Silencis Mediàtics

BarcelonaLa 7a edició de l'Anuari de Silencis Mediàtics està en marxa. I ho fa, com és habitual, amb una campanya de micromecenatge per finançar-lo. Així, el Grup de Periodistes Ramon Barnils –l'entitat que promou el treball– ha obert un Verkami amb el qual esperen recaptar un mínim de 6.000 euros en els 40 dies durant els quals es podran fer aportacions.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

El lema de l'edició d'enguany és #Respirem. Segons explica el Grup en un comunicat, s'entén aquesta apel·lació "des de la idea d’un periodisme reposat amb què l’Anuari va néixer el 2011 i amb la voluntat de convertir el projecte en un petit oasi enmig d’una voràgine d’informació que sovint pot estressar, ofegar i, en definitiva, 'infoxicar'. Amb l’Anuari 2017 es busca deslligar-se dels titulars diaris, del ritme vertiginós del dia a dia informatiu i aturar-se un moment".

La presentació oficial de l’Anuari es farà el 29 de novembre a la seu del Col·legi de Periodistes i, el dia abans, a l’Euskal Etxea de Barcelona, només per a mecenes, en el marc dels ‘Gintònics contra els silencis’ amb el patrocini de Gin Nut. En total, aquesta iniciativa editorial –actualment coordinada per Elisenda Rovira– ha publicat 81 reportatges d'investigació.

stats